مبل هنر 1338، تهران، خیابان ولیعصر

درباره فوم مبل هنر | About Us

مبل هنر با سابقه ای طولانی در زمینه تولیدات مبلمان ولوازم اداری عرضه کننده مبلمان با استفاده از فوم سرد می باشد.آنچه که در پروسه تولید فوم مبل هنر بعنوان سرلوحه قرار گرفته راحتی،زیبایی،دوام و در نهایت کیفیت برتر تولیدات بوده که بتواند رضایت خاطر شما خریدار گرامی را فراهم آورد.

نظرات،خواسته ها و انتظارات مشتریان برای ما از احترام ویژه ای برخوردار است و تمام تلاش خود را در جهت تامین، جلب اعتماد و خوشنودی مشتریان خود بکار خواهیم بست و دراین راستا خود را متعهد به تولید و تحویل محصول مطابق با تعهدات تلویحی و پذیرفته شده از جمله کیفیت،کمیت،بسته بندی،قیمت و زمان تحویل میدانیم.

ما مفتخریم که در حفظ کیفیت، راحتی و زیبایی به عنوان صنعت پیشرو شناخته شده هستیم. مبلمان به گونه ای طراحی شده است که هم راحت باشد و هم بادوام. ما از هیچ کوششی در جهت ارضاء انتظارات مشتریان در مورد کیفیت محصولات تولیدی مان دریغ نخواهیم کرد. از شما بابت انتخاب و خرید مبلمان و دیگر محصولات فوم مبل هنر تشکر میکنیم.

اصول کیفیت | Principles of Quality

 

  1. خواست ما راضی نگاه داشتن مشتریان است به همین دلیل در پی بالاترین سطوح کیفیت برای خدمات و محصولات خود ، بعنوان یکی از اهداف اصلی موسسه می باشیم ، این مطلب در مورد مراکز فروش و سرویس ها و سایر شرکای تجاری که تحت نام ما فعالیت می کنند نیز صدق می کند.
  2. قاضی نهایی برای کیفیت مشتری است ، رای نهایی او در مورد محصولات و نحوه ارائه خدمات ، برای ما تعیین کننده است.
  3. آرمان کیفیتی  ما همیشه (خطای صفر ) یا کیفیت 100 درصد می باشد.
  4. مشتریان علاوه بر محصولات ، خدمات ارائه شده از جانب ما را نیز مورد بازیابی قرار میدهند ، بنابراین کلیه وعده ها باید در موقع خود انجام شوند.
  5. پیشنهادات قیمت ، درخواست نمونه محصول و شکایات باید با دقت ، سرعت و جدیت پیگیری شوند . انجام هرکاری در موعد مقرر شده الزامیست.
  6. کلیه کارکنان در حرکت بسوی آرمانهای کیفیتی موسسه ، مشارکت می نمایند. بنابراین مسئولیت تمامی کارکنان ، از کارآموز گرفته تا رأس مدیریت این مطلب با بالاترین استاندارد انجام شود. هرکس به اشکالی درسیستم برخورد کند ، که احتمال میدهد کیفیت را به مخاطره بیندازد ولی اختیارات لازم را برای رفع آن مشکل نداشته باشد باید فورا موضوع را به اطلاع سرپرستان خود برساند.
  7. هرکاری باید از همان لحظه شروع صحیح انجام شود این امر نه تنها به بهبود کیفیت کمک میکند ، بلکه باعث کاهش هزینه ها نیز میگردد. بطور کلی کیفیت باعث میشود هزینه ها بطور موثرتری نتیجه دهند.
  8. نه تنها اشتباهات و نواقصی باید رفع شوند ، بلکه علل بوجود آورنده آنها نیز باید شناسایی و بر طرف شوند (( پیشگیری اشتباهات )) مقدم بر ((تصحیح اشتباهات )) است.
  9. کیفیت محصولات ما تا حدودی وابسته به کیفیت سایر تولید کنندگان قطعات نیز می باشد به همین دلیل ما از تامین کنندگان خود انتظار بهترین کیفیت را داریم و آنها را در راه رسیدن به این اهداف کیفیت ، یاری می کنیم.
  10. حتی هنگامیکه نهایت مراقبت و حساسیت در کارها اعمال میشود ، گاهی اشتباهاتی رخ می دهد به همین دلیل ما از روشهای مطمئن و متعددی در شناسایی اشتباهات در مراحل اولیه کار استفاده میکنیم این روشهای تشخیص اشتباه باید بدون استثناء اجرا شود.
  11. اطمینان از برآورده شدن اهداف کیفیتی ما وظیفه و مسئولیت مهم مدیریت موسسه است. هنگام ارزیابی کارایی کارکنان ، تاکید خاصی روی کیفیت انجام کارهایشان میشود.
  12. اجرای اصول مربوط به کیفیت و برآورده ساختن نیازهای آتی مشتری کاملا اجباری است.
اصول کیفیت | Principles of Quality

 

  1. خواست ما راضی نگاه داشتن مشتریان است به همین دلیل در پی بالاترین سطوح کیفیت برای خدمات و محصولات خود ، بعنوان یکی از اهداف اصلی موسسه می باشیم ، این مطلب در مورد مراکز فروش و سرویس ها و سایر شرکای تجاری که تحت نام ما فعالیت می کنند نیز صدق می کند.
  2. قاضی نهایی برای کیفیت مشتری است ، رای نهایی او در مورد محصولات و نحوه ارائه خدمات ، برای ما تعیین کننده است.
  3. آرمان کیفیتی  ما همیشه (خطای صفر ) یا کیفیت 100 درصد می باشد.
  4. مشتریان علاوه بر محصولات ، خدمات ارائه شده از جانب ما را نیز مورد بازیابی قرار میدهند ، بنابراین کلیه وعده ها باید در موقع خود انجام شوند.
  5. پیشنهادات قیمت ، درخواست نمونه محصول و شکایات باید با دقت ، سرعت و جدیت پیگیری شوند . انجام هرکاری در موعد مقرر شده الزامیست.
  6. کلیه کارکنان در حرکت بسوی آرمانهای کیفیتی موسسه ، مشارکت می نمایند. بنابراین مسئولیت تمامی کارکنان ، از کارآموز گرفته تا رأس مدیریت این مطلب با بالاترین استاندارد انجام شود. هرکس به اشکالی درسیستم برخورد کند ، که احتمال میدهد کیفیت را به مخاطره بیندازد ولی اختیارات لازم را برای رفع آن مشکل نداشته باشد باید فورا موضوع را به اطلاع سرپرستان خود برساند.
  7. هرکاری باید از همان لحظه شروع صحیح انجام شود این امر نه تنها به بهبود کیفیت کمک میکند ، بلکه باعث کاهش هزینه ها نیز میگردد. بطور کلی کیفیت باعث میشود هزینه ها بطور موثرتری نتیجه دهند.
  8. نه تنها اشتباهات و نواقصی باید رفع شوند ، بلکه علل بوجود آورنده آنها نیز باید شناسایی و بر طرف شوند (( پیشگیری اشتباهات )) مقدم بر ((تصحیح اشتباهات )) است.
  9. کیفیت محصولات ما تا حدودی وابسته به کیفیت سایر تولید کنندگان قطعات نیز می باشد به همین دلیل ما از تامین کنندگان خود انتظار بهترین کیفیت را داریم و آنها را در راه رسیدن به این اهداف کیفیت ، یاری می کنیم.
  10. حتی هنگامیکه نهایت مراقبت و حساسیت در کارها اعمال میشود ، گاهی اشتباهاتی رخ می دهد به همین دلیل ما از روشهای مطمئن و متعددی در شناسایی اشتباهات در مراحل اولیه کار استفاده میکنیم این روشهای تشخیص اشتباه باید بدون استثناء اجرا شود.
  11. اطمینان از برآورده شدن اهداف کیفیتی ما وظیفه و مسئولیت مهم مدیریت موسسه است. هنگام ارزیابی کارایی کارکنان ، تاکید خاصی روی کیفیت انجام کارهایشان میشود.
  12. اجرای اصول مربوط به کیفیت و برآورده ساختن نیازهای آتی مشتری کاملا اجباری است.
نظرات و پیشنهادات شما |

نظرات و پیشنهادات خود را از طریق شماره تماس 02156717820 با ما در میان بگذارید.

error: Content is protected !!